Ezgns valla hayatında kendine yaptığın en iyi ödül olur canım bende de 2 çocuk var oğlanı gergin kapının önüne çıkarıyorum bisiklet sürsün DİE kız da kucağında oğlum 3 yaşında kızım 8 aylık evden çıkıyorum telefonla bir tuşa bas heryeri silsin süpürsün Eve gel mis gibi 😁giremediği yerler oluyor tabi onları da hafta bir gün normal süpürgeyle süpürüyorum mesela evde yoksun dışardasın evin düşürülmesini istiyorsun telden basıyorsun tuşuna o sen gelene kadar evini süpürüp siliyor çok kullanışlı hayatımda kendim için yaptığım en iyi şey süpürge yapacağım zamanı yemek vs şeyler için harcıyorum valla tavsiye ederim