Doğumdan sonra bende de oldu. Görünürde bir şey yoktu fakat ayakkabı giyemiyordum. Doktor ileri boyutta değil tırnaklarını kesme, bir de arasına pamuk koyarak etten ayır gibi tavsiyelerde bulunmuştu. Sizinki ileri boyuttaymış biraz, inşallah şifa bulursunuz çok zorluyor böyle durumlar insanı.