saeda Kızlar bebeğime rotavirüs aşısı yaptırdık.Aşı olduğunun ertesi günü afedersiniz bir kere kaka yaptı. Ondan sonra bir daha yok bugün 5 gün oldu hala yapmıyo? Aynı durumu yaşayan oldu mu acaba ? Yan etkisi midir? Doktora götürmelimiyim emin olamadım.
balpetegimmmm saeda kaç aylık canım bebeğin bizimde bu aralar rota aşımız var. Bilgim yok ama çoğu kişi ishal oldu falan yazmıştı
ikizlerinannesi2985 saeda rotayla alakalı hiç böyle birşey duymadım açıkçası. Huysuzluk vs duydum ama kabızlık ne alakaa. Bence bebeğinizin normal kabızlığı
saeda ikizlerinannesi2985 şimdiye kadar hiç böyle bir şeyi olmadı her gün düzenli yapan bi bebekti aşıdan sonra olunca ister istemez yan etki mi diye aklıma geldi?