queens Arkadaşlar bebekleriniz ne zaman yaptı bunları kızım 7 ay 13 günlük sadece elini gel gel yapar gibi yapıyor ama biz gel babası gel dediğimizde değil o zaman zaman yapıyor erkenmi davranıyorum acaba
Emirin_Annesi10 queens 10 aylık oldu 1 aydır alkıs yapıyor baybay yapıyor 1 haftadır flnda gel gel yapıp eliyle gideceği yeri gösteriyor tabiki erken daha acele etmeyin
Aysenes queens daha erken ozamanlar tek gel gel yapardı şuan 11,5 aylık gel gel, bay bay, alkış yapıyor ama canı isterse.🤷♀️
lalbg queens henüz çok erken böyle şeyler için. Bizimki 8 aylıkken tel sarar yaptı 3-4 kez sonra bi daha yapmadı. Alkış yapıyodu ama sol eli sabit tutup sağ eli sola ele vuruyodu:) 9 aylık şuan Gel gel şimdi yapıyo her çocuğun gelişimi farklıdır. Bazı bebekler 1 yaşında bile yapmayabiliyo.
asz queens bu üçünü yaptığında 9 ayı geçmişti benim oğlum.ama belli taklit ediyordu.12-13 ay civarı bilinçli yapmaya başlamıştı.