Boncuk-anne Arkadaşlar bebeğim 7 aylık olmak üzere henüz bir odası yok sizce nasıl olmalı ? Montessori mi ,genç odası gibi mi , klasik cocuk odası gibi mi ? fikirlere ihtiyacım var görselde paylaşa bilirseniz sevinirim.