Dönemsel bir şeydir diyerek ya sabır demekten yıldım artık bende. Oğlumda 29 aylık çok çok inat bu ara, hiçbir şeyini paylaşmak istemiyor, her şeye hayır diyor, yemek yemek istemiyor (maşa ile koca ayıyı açarsam yiyor yoksa yok), dışardan eve gelirken hep sıkıntı eve kesinlikle dönmek istemiyor. Bütün sokak beni ağlayan çocuğun annesi olarak tanıyor🙄