fatmaada3 Merhaba anneler . Maalesef eşim ve benim testimiz pozitif çıktı . 5 , 2 buçuk yaşında kızlarım var bir de 4,5 aylık oğlum var . Emziriyorum . Aranızda atlatan var mı seyri nasıl oluyor ?