Ben kullandım süt arttırıcı çayı hiç bir işe yaramadı. Uzman birisinden meme reddi için destek alın daha faydalı olur bence. Sol gogsumu emmiyo diye yazmıştım bana hemen çayını önermişti ne alakayss. Bende o an kim dese yaptığım için almıştım hiç bir işe yaramamisti.