MirzaVeAnnesi yaa size birsey sorucam benim kizim 12. Ay asisina akdar hic bir seye alerjsii yoktu 12. Ay asisindan sonra birden yuzu kabardi dudaklari sisti her yeri kziardi kulaklari sisti zamanla ara ara dili sismeye basladi . Ama onun oncesinde her asida 39 derceye kadar hatta 39.9 oldugunu bilirim atesi ciakr tam 3 gun kizim ateslibyatardi ve asi olduktan sonra bir hafta baygin gibi olurdu bir yas asisidna ates vs yasamadik ama cok yogun sekilde alerjsii basladi ve asialri kesince kizim kilo aldi hastalabmadi hastalansa 1 saat vs atesi olur geri kemdi duzelirdi. Bize o alerjiden sonra her ilaci herseyi yaskaladilar vermeyin cok fazla tepki veriyor diye sizede oyle deilermi suan 4 yasinda 4 yas asisi icin aradialr esim ben cocugumu yine kolalrimda ölü gibi dolandirmam dedi reddetti doktorlar durmumuzu bildigi icin hic zorlamadilar sizde kotu gunler yasadinizmi yoksa benim kizima daha farkli zararimi oldu