Roseses Eşim 3-4 ay önce 12 bin yatırmıştı, eridi gitti para öyle ki 3 bine kadar geriledi, bugun foto atmış 12,500 olmuş dedim Çek hemen benim fazlasında gözüm yok ana paramızı kurtaralım yeter paşa paşa alırım altınımı akmaz kokmaz kafam rahat 🤣🤣
Belciminannesi RasayiAA aha iyi kazanmışsın yaaa ben 500 yatırdım ama ordan çektim oraya yatırdım ondan olmadı demek Hot’a yatırdım bakalım çekmeyecem artık ordan uzun sürede kazanıyorsun burdan. Sen ne kadar sürede kazandın
RasayiAA Belciminannesi beklemen Lazm çok düşünce panik yapıp satma. O daha çok kayebbetirir. Uzun vadede hertürlü kazanırsın. Mesela 3 4 ay sabit durur birden patlar bir gece de paraya para demezsin. Sabır bu işin sırrı açıkçası
Belciminannesi RasayiAA benim ilk denememdi öyle ordan oraya alıp sattım şimdi bekliyorum bakalım 😁 bide hangi uygulamayı kullanıyorsun ben paribu
Eslemsmom egelsenkonuss biz de öyleydik ama düşmeye başlarken birazını çektik şu an yarı gibi. İnşallah toparlanır
Eslemsmom egelsenkonuss eşim sıkı takipte. Tekrar yükselecek diyor ama inşallah siz de toparlarsınız. Onca emek yazık olmasın.
Derinkolgillerr 2Minnosannesi bir tane etherıum 27 bin mesela sizde 800₺ var siz 0.0003 tane gibi bir miktar almış oluyorsunuz bir tanenin tanesinin tanesi gibi bir şey umarım anlatabilmişimdir 😀😀
2Minnosannesi Derinkolgillerr Anladım ben adet olarak almak gerekiyor diye biliyordum o yüzden hiç paramizin üstündeki coinlere bakmadım 🙈 Teşekkür ederim 🥰