Mehmetugur Dogum sonrası nasıl zayıfladınız, göbek nasıl gitti, Korse kullanmak işe yarıyor mu? 25 gün önce dogum yaptım. Yaklaşık 25 kilo aldım vermek istiyorum. Helede göbegim erisin hiç kalmasın istiyorum.
Zeyynep Mehmetugur bnde 25 kg aldım 10 kg kendinden gitti 1 ay içinde gerisi kaldı😞 2 kg daha verdim dikkat ederek 13 kg mı duruyor 4 ay oldu doğum yapalı (sezeryan)
ilaydaergul Mehmetugur bende doğum yapalı 27 gün oldu 17 kilo almıştım 11 kilosu gitti ama 6 kilosu hala var göbeğim var ve bu durum çok üzüyor normalde 53 kilo işe hamile kalmıştım 😞
Alyammmmmm Mehmetugur ahh şu kilolarrrr🤦🏼♀️🤦🏼♀️25 kg da ben aldım çok şükür gitti bana kalan 7 kg falan biraz kendimi tutsam oda gidicek te emzirirken çok acikiyorum ya 😓 bol hareket spora vaktim olmadı maalesef birde 40 gün çok zorlandım psikolojik olarak yardım edenim yoktu 😏
BKD2021 Mehmetugur bende 25 kilo aldım. 3 ay oldu doğum yapalı dikkat ederek 18 kilo verdim lakin bu 7 kilo resmen 15 kilo fazlam varmış gibi gösteriyor göbeğim hala 6 aylık gibi ve sarktı kaldı ilk 1 ay ara ara korse de kullandım ama yok yani. Ben sarkıklık toparlansın da kilo veririm derdindeyim. 90la girdim doğuma şuan 72 kiloyum işte.
Bados41 Bende 26 gün önce doğum yaptım 20 kilo aldım sadece 10 kg verebildim suan inş hepsi gider cok psikolojim bozuluyor göbekten
Dilaylaa Hemen iyi bir korse alıp direk takın benndogumdan sonraki gün korsemi taktım . Normal dogumdu ama. Emziriyorsanız bol yeşillik yiyin yeşil sebze meyve ne olursa yiyin hem bol süt yapar hemde kilo vermenize yardımcı olur. Beslenmenizi sağlıklı yapın . Ama sporuda aksatmayin günde yarım saat bile yapsanız faydasi olur . Bolbol yürüyüş yapın bebeğinizle . Ve tabiki su için hem sut yapar hemde kilo vermede çok yardımcıdır. Aklıma bunlar geldi 🌸
Gzdzeynep Emziren anneler abur cubur tatlı şekerli şeyler ve ekmek yemeyin bol su ve sebze ağırlıklı beslenin kendiliğinden bir kaç aya kadar verirsiniz kiloları. Ama bu şekilde beslenmezseniz daha bile kilo alabilirsiniz. Benim öyle oldu 🤦🏻♀️ O yüzden siz sağlıklı beslenip bol su için eski halinize dönersiniz.
Gzdzeynep Mehmetugur onlar sadece bize kilo yapıyor. Süt olsun diye bol su ve yeşillik yemeniz yeterli. Doğuma 86 kilo ile girdim bebeğim 40 günlükken 73 kiloydum ve süt yapsın diye herşeyi yedim kızım 3 aylıkken tartıda 83 ü gördüm sonra az dikkat ettim az etmedim. Neyse kızım şuan iki yaşında ve 4-5 ay önce sıkı diyete girip verebildim doğum kilolarımı anca ben ettim siz etmeyin kötü örnek olarak alın beni. 😃 sonradan vermesi daha zor oluyor.
Fero110 Mehmetugur seker sut yapmazki aksine susatir sütü su yapar abur cubur ve tatlı şeyler sadece sutun kalitesini azaltır
Psikologanne00 Mehmetugur kilolu hamile kaldım sezeryan doğum yaptım 8,5 kilo aldım 15 gün oldu 9kilo gitti bişey yapmadan🧿 1 hafta sonra korse kullanmaya başladım zaten göbeğim vardı ama eski haline döndü yine göbekliyim😁 ama korse çok etkili bence topluyor .