Oğlum 13 aylık yürümüyor koltuk kenarlarında yürüyor koltuğa çıkıyor ama yürümüyor ellerinden tutup yürütüyorum ama bazen yürümek istemiyor atıyor kendini morallerim bozuluyor bisey mi var ki diyorum anneler sizin kaç aylıkken yürüdu prens ve prensesleriniz yoksa ben mi çok kafaya takıyorum 😊