Papatyamsi Merhaba kızlar 4 ayımız oldu doğum yapalı daha adet olmadım sadece emziriyorum korunuyorum da ama neden hala adet olmadım aranızda bu durumu yaşayan oldu mu içimi rahatlatın 🤔
Aliasaf01 Papatyamsi Merhaba ben ilk doğumumda 7 ay sonra olmuştum. İkinci de de 6 ay sonunda olmuştum. Emzirdiğimiz için olmuyormuşuz. Doktor normal demişti. Daha uzun süre olmayanlar da var.
-Alaz2020- Papatyamsi ben de emziriyorum. 11 aylıkken bebeğim ilk defa regl oldum. Emzirince geç olmak normalmiş.