goktugefe 3 aylık oğlumun sürekli aglamasindan karnını doyurmak istememesinden kendini hep geri atmasından doktora götürdük sol bobreginde taş çıktı .başına böyle bı şey gelen var mı ?
denizzzz95 goktugefe kardeşimde çıkmıştı tam o ayda eşkina balığından çıkan bi taş var limonlunsuya koyup sabahları biraz vermiştik tamamen yok etmişti doktorunuza danışıp sakıncası yoksa yapabilirsiniz
Sarah1 goktugefe sakın o tur seyler yapmayin nefroloji doktorundan randevu alip cocugunuzu götürün, tas agri sizi yapmaz, sadece dusuruyorsa yapar onun dısinda takip edilir ilac verilecek kadar buyukse taş ilacla kucultulup düşürülüyor
goktugefe Sarah1 Doktorumuz ilaç verdi onu kullanıp çocuk ürolojisine goturcez de başina gelen varsa başka yapmam gereken bı şey varsa diye sorayım dedim
goktugefe Sarah1 anne sütü ve hip mama kullanıyorum . Su vermiyordum doktor şimdi günde 1 su bardağı su icirmemi de soyledi