Aybige İyi akşamlar arkadaşlar ☺️Bebeğimi doğduğundan beri dik tut dediler bende tuttum şimdi 3 aylık kendi ayakları üstünde destekli durmak istiyor nette zararlı diye okudum bilgisi olan var mı yada bebeği benim gibi olan
Gorkemm Aybige benim kızımda 3 ayı doldurdu. Aynen dik durmak istiyor. Doktorum ayaklarının üzerine bütün ağırlığını verdirtmedikce sorun yok ama çok basmasin dedi