snyck yareninannesi888 bence bir zamanı yok çocuk kendi kendine uyuyorsa her zaman yatabilir korkuluk oldugu icin uyurken dusme tehlikesi yok yürümeye başladıktan sonra da kendi inip çıkabilir
adanur yareninannesi888 maşallah, ben kızım 6 aylıkken işe başlıcam ve 5.ayda yatağına geçirmeyi düşünüyorum. Montessori yatağımız yere sıfır kameramız da var odasına geçiririm