Eşim korona oldu şuan hafif geçiriyor bende daha test yapmadım ama büyük ihtimal bende pozitifim. çocuklarında hafif ateşleri var. ailecek çökmüş durumdayiz neler önerirsiniz yiyecek içecek olarak nasıl tedbir almamız gerekiyor ? Hafif atlatan varmı yoksa herkes yatak döşek yattımı korona döneminde ? aydınlatın beni lütfen