Mirayasellll Doğum öncesi çalışamaz rapor ücretimi aldım. Erken doğum yaptıgm için 1 aylık ücret aldım . Kalam 1 aylık raporum doğum sonrası raporuma mi yansiyacak kızlar .ve ne kadar odenecek bilen varmi asgari ödeniyor maasim..