Defneninannesiii Kızlar kızım 3 ay 17 günlük ve mamayla besleniyor.4 aylık olunca pirinç unu,arı mama gbi şeyler verebileceğimi söylediler.zaten 4.ayda rutin kontrole götüreceğim,birde size danışmak istedim.sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda
Jelibon Defneninannesiii onları verme bence yoğurt falan ver ya da elma püresi gibi. En azından 6 aylık oksun pirinç unu vs için
ikizlerinannesi Defneninannesiii princ unu ve arı mama dısında yiyebilecegi seyleri ver canım doktorunda önermeyecektir princ unu ve arı mamayi cnku princ unu hic iyi bisey degil kof kilo yapiyo arı mamada gunumuzden buyana icindeki fazla seker oranıyla bilinir zaten bebislerimizin sağlıklı beslenmeleri en önemlisi ☺ Yoğurt Elma püresi Elma suyu vs vs bir suru sey var tadim yaptirabilecegin kontrolunde oldugun doktorunda zaten liste tarzinda bilgi amacli bir menü veriyor zaten canim ama suan zaten erken 4 aylik kontrolune gidecekmissin ozaman doktorunuza danış o sekilde basla ek gıdaga cnku erken başlanan ek gıda yarardan cok zarar doktorumuzun onay vermesine ragmen 6 ayını doldurmasini bekledim ben yinede cnku içime sinmedi bebislerimde kabul etmedi zaten iki yada üç defa denedim baktim istemiyolar zorlamadim 6 ayini bekledim 😊❤
Gkceemr Defneninannesiii arı mama tarzı şeyler verme onlar tatlı olduğu için sonra sebze yemiyorlar ablam bu hatayı yaptı çok zorlanmıştı yoğurt ile başlayabilirsin ki doktor yönlendirir zaten
PrensesRavza Defneninannesiii Bende sizin gibi düşünüyordum ama doktorum 6 ayını bekle bazı bebekler de erken ek gıdaya geçiş alerjilere sebep olabiliyor dedi tabi siz yine kendi doktorunuza danışın.
Makbuss Defneninannesiii benim doktorum 4. aydan başlayabilirsin istersen dedi önce sebze pureleri sonra meyve purelerini verki önce tatsız alışsın tatlı meyveye alışırsa sebze yemeye bilir dedi ama ben 5. aydan sonra başlamayı düşünüyorum 🙂
Ayb Defneninannesiii arı mama, bebe bisküvisi pirinç unu muhallebi verilmesi önerilmez çünkü sağlıksız kilo alımı ve olumsuz beslenme alışkanlıkları geliştirebilir. Bu nedenle sebze yoğurt takiben de meyve başlayabilirsiniz. Sizi ilgili bir yazıya yönlendiriyorum sevgiler
reinamm Defneninannesiii söylediler derken? Arı mamanın içeriğini biliyo musunuz? Bu aceleniz ne. Kulaktan dolma bilgilerle leş gibi paket ürün vermek ne kadar sağlıklı. ? Araştırında öyle verin
Ayb reinamm katılıyorum. İçinde şeker bulunmaktadır ancak bu şeker oranı belirtilmemektedir . Ayrıca hurma yağı bulunmaktadır ki bu sıkça duyduğumuz palm yapının ta kendisidir. Palm yapı ile ilgili tartışmaları zararlarını vs duymuşsunuzdur. Palm yazmamak için hurma yağı yazmanın ve üründe sağlıklı olduğu algısı yaratmak ticari amaçlı olduğunu düşünerek böyle ürünlerden özellikle uzak durulması gerektiğini düşünüyorum. İlla verecekseniz 5 tahıllı kaşık mamasını tercih edebilirsiniz ki aralarında en masumudur. Bebeğinize vereceğiniz paketli ürünleri mutlaka iyice araştırın sevgiler
reinamm Ayb ben asla vermem paket ürün. Makarnavitma sayfası var. Herşeyi ordan temin edip kendim yapacm muhallebisini mamasını. Bir evladımız var zaten. Oyle leş gibi şeyler yedirmek haksızlık, ki arı mamanın üzerinde ay ibaresi bile yok.😒 eczaneler bile satmıyor artık. Bunlar hangi cesaret 6 aylık olmamş bebeğe vermeyş düşünüyor vala hayret
Defneninannesiii reinamm siz önce üslubunuzu düzeltin bence.baştan aşağıya yorumları okuyun ve sizin konuşma tarzınızda konuşan İNSAN var mı? Bunlar ne cesaret diye başlayan cümlenizde ki bunlar'kim oluyor.biraz seviye lütfen.ben sizin yerinizde olsam hiç yorum yapmazdm.gerçi her postun altında sizin tarzınında bayanlar çıkıyor.(farkındaysanız bunlar,onlar değil siz diye hitap ediyorum)ne yazarsanınız yazın cevap vermeyeceğim.
reinamm Defneninannesiii 🙄 çokta umrumdaydı cevap vermeniz. Takılacak bi bunu mı buldunuz. Bunlar demişim de bilmem ne. Orda bir sürü bilgi verdim beyniniz nereye çalışmış töbe est. Ne haliniz varsa görün