seydaac
[bilinmeyen] ben de bez ile ilgili bir post açtım dün kullanan memnun kalıp öneren iki üç arkadaş vardı ben de denemeyi düşünüyorum canım
Zeynepbelis
[bilinmeyen] ben kullandım gayet iyi bir bezdi ama bebeğimin vajinasında kararma oldu bezden mi kaynaklandı yolsa başka nedenden mi bilmiyorum. O yüzden şuan prima kullanıyorum
Bilge
[bilinmeyen] şuan kullanıyorum primadan geçtik baby me’ ye ama dokusu çok hoşuma gitmedi. Bir de kakasını taşırdı bir iki defa. Çok mu kötü? Hayır değil ama sanırım yumuşak dokusu sebebiyle primaya dönücem.
seydaac
[bilinmeyen] öyle oluyor malesef canım. Brnim posta baya yorum yapıldı ama. Çoğunluk sleepy ve molfix öneriyor
Acemiiiii
Prima premium kullanıyordum ancak çok pahalı olduğundan ötürü baby and me’ye geçtim. Primadan sonra biraz vasat geldi, dışı fazla naylon ama içi güzel. İçinde krem var yumuşacık yapıyo poposunu. Şimdilik sıkıntı yaşamadım 1 bedenini 20 TL’ye aldım. Parasına göre gayet iyi