Kızım 19 aylık kilosu beslenmesi allaha şükür iyi ama emme konusunda çok bağımlı emzik gibi kullanıyor doymak için değil zevkine emiyor buda beni çok yoruyor heryerde istiyor doktorumuz daha önce bırakmamızı söylemişti ben kıyamamıştım fakat artık çok aşırı bağımlı oldu siz nasıl bıraktırdınız ? Fikirlerinizi merak ediyorum 🙏