Dlkylmz1903 Anneler merhaba bir konu hakkında bilgi almak istiyorum. Sizce bu zeka kartlarını ne zaman kullanmaya başlayalım. Bebeğim 1 ay 4 günlük. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🤗
Yigitannesii Dlkylmz1903 baslayabilirsiniz. Elinde tam tutamasa bile siz kartlarini saga sola gorurun yavasca gozleriyle takip edecektir. Buda goz gelisimi icin faydali. Kartlardan hikayeler uydurup anlatabilirsiniz
adanur Başlayın şimdi 2 ay 10 günlük ben başladım. Çok olmasa da 15-20 dk kadar odaklanıp bakıyor kartlara