Ozlemtu1 Kızlar 2gun önce testim pozifit cikti hiç ne koku ne tat alıyordum bugün tekrar almaya başladım korona geciyormu bende yanı bunu mu anlamalıyım cinku iki gün önce daha pozitiftim
Cheddar Ozlemtu1 hayır geçmiş olmuyo sadece belirtiniz geçiyo vücuttan atılımı en az 14 gün. 14gün içinde başka belirtilerinizde olabilir. Geçmiş olsun
Ozlemtu1 Cheddar anaa şimdi başka belirtiler mi beni bekliyor suan sadece başı agrim var zaten 20 gün evdeyim de merak ettim
BalarisiYusra Ozlemtu1 bende 1haftaya anca geldi koku çok fazla semptom yaşamadım biraz öksürük vardı hala devam ediyo astım olduğu için az da olsa nefes darlığı yaşamıştım şuan karantinamın sonuncu günü
Cheddar Ozlemtu1 varyant virüs mü 21gün oluyo karantinası? Benim sadece burun tıkanıklığı ile başlamıştı her gün yeni bişeye uyanıyordum. 10.gün koku tat gitti hala gelmedi 3gün sonra bitiyo karantina 🤦♀️
Ozlemtu1 Cheddar canim benimki hızlı yayılan virüsten yazıyor hes hesabımda suan ben dağa basındayım 14 gün olunca test vercem negatif olursa bitiyor pozitifse 20 gün dediler
Cheddar Ozlemtu1 anladım bizim ki normal korona 🤭 çok geçmiş olsun İnşallah az belirti ile atlarsınız