Cagan2507 Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 17 gün oldu. Koltuk altım ve boynum karardı benim hamilelikte nasıl geçicek bunlar ne yapmam lazım
Giizzeemm Cagan2507 zamanla kendiliğinden geçiyor , gözünüz Aydın bu Arada sağlıklı günlerde büyütün 🧡