Merhaba kızımın ayda bikere burnu kanıyor herkes sıcaktandır diyor ama ben panikliyorum bi sonraki doktor kontrolünde sorucam ama cevremdekiler hep klima acıyosun geri sıcaga değiyor alısık değil vs vs diyor antalya sıcagında klimasız durulmuyor cok yogun da değil kanaması böyle bi durumla karsılasan var mı