Allahım cidden kafayı yicem artık. Oglum 17 aylık köpek dişleri cıkıyor aşırı huysuz. Sürekli ayağımda sallıyorum hiç bsey yemiyor 2 gündür atesi vardı bgun ates daha iyi ama huysuzluk hala aynı. Salyasıda arttı atesi cıkmaya başlayınca. Sabahtan beri ağzına hiç bsey almadı biraz su içti suyu içtikten sonra ağlamaya başladı krize girer gbi resmen. Durup durup birden aglıyor sanırım ağrıdan dolayı. Agrı kesici olarak dolven veriyorum. Atesi düşürüyor hemen ama sanırım agrıyı kesmiyor. Bgunde byle devam ederse yarın hastaneye götürücem yoksa gerçekten kafayı yicem. Bide isilik olmustu bepanthol krem aldım xogalınca. Baya az kaldı ama simdide vücudunda sivilce gibi sesler cıkmaya basladı özellikle boynunu ve belinde bezin olduğu yeri cok kaşıyor. Varmı daha önce basına gelen🤦♀️