Bugra12 Kızlar aranızda doğumdan sonra safra kesesinde taş çıkan ve ameliyat olan oldu mu süreç nasıldı
Flz95 Bugra12 ben oldum hiç korkulacak bişey yok taşlardan biri kanala düşmüştü ve felaket ağrı çekiyordum idrarda kan oluşmaya başlamıştı acilen ameliyata alındım kapalı ameliyat geçirdim çok şükür birkaç gün içinde de toparladım kendimi gevmis olsun size de
Bugra12 Ebruli101 nasıl geçti ameliyat kapalı mi açık mi oldunuz benim bebeğinde 64 günlükken olucam ameliyat çok korkuyorum
Ebruli101 Bugra12 kapalı ameliyat oldum canım bende korkuyordum ama inan korkulacak bişey yok ağrılar daha felâketti benim iyi ki olmuşum hiçbir zorluğunu çekmedim şükür
Faymer Ben 5 ay önce oldum bende çok korkuyordum ama öyle korkulacak bişey değil sadece üzüldüğüm şey bebeğimdi bi gece ayrı kaldım zaten sabah taburcu oldum hemen bebeğime gittim
umudum_var2 Faymer tamamen bayıltıyorlar mı . birde diyorlar ki safra ameliyatı olan doydugunu hissetmez acaba doğru mu 🙄
Bugra12 Faymer Bende aynı şeyden dolayı çok üzgünüm korkuyorum da bana birsey olursa bebeğim napar diye
Faymer umudum_var2 evet tamamen bayıltılarak ama doymamazlık diye birşey yok yediğim kadar yiyiyorum yani doyuruyorum
Faymer Bugra12 aynen ben öyleydim ama gerçekten kendinizi korkutmayın inşallah sağlıklı bir şekilde olur herşey
umudum_var2 Bugra12 biliyorum benim taşların biri safra yoluna düşmüş safra yolunu tıkama ihtimali cok yüksek be tehlikeli dedi doktor
Bugra12 Flz95 Teşekkür ederim sizede geçmiş olsun kısmetse bende yarın ameliyat olucam sabah 9 da dua edin benim için bebeğim 2 aylik