Kızlar dün 3 aylık bebeğimin yanağında böyle pütür pütür ten renginde kabartılar vardı. Bugün baktım hafif pembemsiydi. Uyandıktan sonra sönüyor. Yüzüstü yattığı için sanırım kızarıyor. Bu nedir başına gelen yada bilgisi olan var mı 😶🙁tek elle çekemedin kucağımda uyuyorda 😶sadece sağ yanağında var başka yerinde yok. Son 3-4 günden beri Paketli ürünler özellikle baharatlı kraker ve tatlı bisküviler çok yemiştim 🤦🏻♀️😫ondan mı olmuştur. Birde eşim sakalını değdirdi öptü 2 gün öncede ( normal de öptürmem 😑 ) tahriş mi olmuştur. Bilemedim ki
