_elmaliturtam Kızlar merhaba. Bebeğinizle çadırda kaldınız mı? Nasıl geçti? Veya çok mu sıkıntı oluyor? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. ((Kızım 8aylık))
E_doga _elmaliturtam benim arkadaşlarım gitti kızları 1 yaşında ama o çok uyumlu bir çocuktu bebekliğinde bile pusetine koyar koymaz uyuyan cinstendi 😀 şahsen ben kendi kızımla assssla girişmem o işe bizimki hem kolik hem de bana çekmiş sinirli bir bebek o yüzden bu biraz çocuğunuza göre değişir
Morfrenk _elmaliturtam emekliyorsa, sıralıyorsa falan ne biliyim zor olur. Bizde kampa gitmek istiyoruz ama yürümeden gitmem dedim eşime, kızım kocaman eve sığamıyor sıkılıyor çünkü. Taşın toprağın arasında nasıl ona buna dokunmadan yemeden oyalanır bilemem🤪
_elmaliturtam anneyok bizde gidemedik biyere eşime söyledim bende çadır mi kursak ne yapsak diye bilmiyorum artık nasıl olcak daha karar veremedik
_elmaliturtam E_doga ya ayağımda ya salıncakta uyuyor ufakken sıkıntısı da büyüdükçe rahatladı. emekliyor bide benim kızım ama onun dışında gezmeyi çok seviyor farklı yerlere gittiğimizde felan mutlu oluyor yani
Saitkereminannesi _elmaliturtam Biz geçen yıl gitmiştik çok güzeldi bu yılda daha gitmedik ama gitmeyi düşünüyoruz hotel tatilinde sıkılıyoruz
_elmaliturtam Saitkereminannesi kaç aylıktı bebeğiniz benim kızım gezmeyi çok seviyor mesela sadece uyuyunca çadıra koyarım diye düşünüyorum
Saitkereminannesi _elmaliturtam tam hatırlamıyorum ayını 6 buçuk filandı sanırım bende uyuduğunda çadıra koyuyordum suyu çok seviyor denizde iyice yoruluyordu ama gece uyumamıştı
1ana1bebe _elmaliturtam yani ormanlık alanı mi kumsal mi bilmiyorum ama emekleme istese birakabilicekmisiniz yada sadece kilimin üstünde dururmu düşünürsünüz iyice şimdiden iyi tatiller
E_doga _elmaliturtam çocuğunuzun huyunu siz bilirsiniz biz çocuğumuz yokken bile çok konforlu değildi ama o bizden kaynaklı 😊 biz otel tatilini seviyormuşuz onu anladık🤪
Kbrozmn Biz çok giderdik eşimle önceden ama bebişimiz çok gazlı olduğu için cesaret edemedik ağlama krizleri devam ediyor hala 3 aylığız. Sakin bir bebekse neden olmasın☺️
_elmaliturtam Kbrozmn ayy ama sizin daha ufakmis. Bizimde arada oluyor ama büyüdüğü için çok zorlamıyor
Mom727373 _elmaliturtam uslu bi bebeğim var ama bu sene her şey dahil otelde bile zorladı. Biraz yürüse kendi işini kendi görmeye başlasa daha kolay olur diye düşünüyorum. Bence iyice ölçüp tartın
_elmaliturtam Mom727373 benim kızımda uyumludur yani değişik ortamları sever keşfetmeyi sever. Daha kararsızım bakalım 🥴😊😂
Esmece _elmaliturtam Ben evde başa cikamazken çadırda nasıl uyutur nerede yıkar ederim bilemedim bin parçaya bölünüyor insan🙊🌺
Esmece _elmaliturtam Bu konuda çok haklısın duran bir bebek ise tabiki olabilir ama biraz hareketli ise biraz zorlanabilirsin tabi herşey yerli yerinde neyi nereye koyduğunu bilir elinin altında olur ise oradan yırtabilirsin durumu🌺😇Güzel ve farklı bir deneyim olur sizin içinde
Marjinal_Anne2 _elmaliturtam valla biz yaptık 🙈 hatta geçen gün fotoları da attım kzım bir yaşında yani gayet güzel oluyor aksine yormuyor etrafı geziyor , çadırın içine girip çıkıyordu yani gğzeldi kovası vardı onunlamoynuyordur ,, öyle öyle yani🙈😀
_elmaliturtam Marjinal_Anne2 peki bebeğiniz nasıl huy olarak. Benim kızım uyumlu ve yeni yerleri çok seviyo sizinde öyle mi