Yakin zamanda çalışmaya başlayacağım. Ama kizim emerek uyuyan bir bebek. 4 gündür anneme alışması amaciyla birakiyoruz ama uyutmada çok zorluk çekiyor ağlatmak da istemiyoruz fazla. Ne önerirsiniz bize ? Kizim 10,5 aylik bu arada ve ayakta sallama emzik gibi şeyleri asla kabil etmiyor