Ezgivebebegi Merhaba değerli anneler benim bebeğim 3 aylık doğduğundan beri D vitamini ne zaman versem ogün ağlamaktan krizlere giriyor böyle bir sorunu olan var mı vermesem ne olur aranızda vermeyen var mı çok üzülüyorum bir eksikliği olur diye
gizemhifanur Ezgivebebegi hangi marka sağlık ocağı verilen ise değiştirdip ocean alabilirsiniz anneler çok kullanıyor ve memnunlar
zhrayca2001 Ezgivebebegi bizimde sağlıkocağınınkini verince huzursuz oluyo doktorun kini verince seviyo o çağ ağacı gibi kokusu var onu sevio
nilaylks Ezgivebebegi aile hekiminin verdiği ise onu sevmedi bebeğim kabızlık yaptı huzursuz oldu sonra doktorumuz deca tabs 3 verdi zeytinyağ içerikli hem yalıyor kaşıktan hem de tuvaletini kolay yapıyor