ezgiyc18 Merhaba benim oğlum şu an 2 aylık bugün aşılarını oldu. 3 aylıkken rota aşısı varmış. Hemşire bunun özel bir aşı olduğunu söyledi. Eger yaptırmak istersem eczaneden alıp öyle götürecekmisim. Acaba bilgi verebilir misiniz yan etkisi falan oluyor mu
Rabia83 ezgiyc18 önemli bir aşı ben ilk bebeğime yaptırdım canım . Allah nasip ederse ikinci bebeğime de yaptıracağım inş. Hiçbir yan etkisi olmadı bu arada . Ağızdan damlatılarak yapılıyor . Biz aldık ezcaneden doktor kontrolümüze gittiğimizde doktorumuz yaptı
Musam ezgiyc18 bizim aşılarımız yapıldı 2 tanesi 2 ay 10 günlükken yapıldı dun ( 2 ay 19 günlük)verem aşısı ve rotavirüs aşısı yapıldı
Alinduru ezgiyc18 eğer ki besin alerjisi yoksa yaptırılmalı evet. Biz 3 aylıkken yaptırdık sonradan besin alerjisini tetikledi alerji uzmanı ikinci dozu yaptırmayın dedi. Geçen hafta kızım(20 aylık) rota virüse yakalandı ve tek doz aşısı olmasına rağmen hafif atlattı.
ArasUras ezgiyc18 bazısı 3 doz bazısı 2 doz şeklinde yapılıyor.dr 4 aylık olmadan ilk dozunu yaptırmalısın dedi.bende 3. Ayda ilk dozu yaptırdım.5.ayda 2.dozu yaptıracağım.özel bir aşı zaten eczaneden alıyorsun sağlık ocağında Yapıyorlar.Ağzını sıkılıyor zaten şurup içer gibi.Biz herhangi bir yan etkisi görmedik.
emoo Alinduru bizde de alerji şüphesi var tam net değil bu aşıda çok önemli szde nasıl bir yan etki yaptı aşı bazı yerlerde okudum alerjik çoçukları çok etkiloyormış
Zlm ezgiyc18 ben yaptırdım zaten ağızdan verilen birşey normal iğne değil anasınıfı da falan yakalaniyomus çocuklar rotavuruse malum küçük ildukalri için tam hijyen saglanamiyo daha kolay atlatmasini sağlıyormuş çocuğun
Muhasebeciana ezgiyc18 Hic bir yan etkisi yok ates huzursuzluk yapmiyor sadece bizim kizda asidan sonra sulu ishal tarzinda kaka oldu 1 kez sadece. Agizdan damlatilan bir aşi. Yaptirmanizi oneririm cunku cocuklarda rota salgini var hastaneye yatiriyor rota hastaligina yakalanirsa hatta daha 1-2 hafta once burada gordum birisi post acmis bir tanidiginin bebegi rotaya yakalanip ölmüs malesef cok sasirdim ve cok uzulmustum
Busrminel ezgiyc18 tabikide çok önemli aşı bebeğinizi her zaman götürdüğünüz doktor varsa doktorunuz yapıyor yoksa eczaneden alıp yaptırabilirsiniz çok önemli ihmal etmeyin lütfen..
Su1 ezgiyc18 biz bugün yapıcaz doktorumuz önemli aşı de olmasını önerdi birde yeğenim rota olmuştu çok kötü dayanamam kızım olursa
Ezgivebebegi Bizde yaptırdık 3. Ayında ishal oldu ve ateş yaptı sadece bir gün sürdü ama benim bebeğim biraz fazla hassas d vitamimi bile veremiyorum dokunuyor genelde yan etki göstermiyor bebekler yaptırmakta fayda var
Alinduru emoo bizde de şüphe vardı bazı belirtiler vardı. Aşıyı yaptıktan sonra belirtiler şiddetlendi alerjisi resmen tavan yaptı diyebilirim kakada kan da görmeye başladık.
Ltprknn emoo ben 2. Ayda yaptırdım bizim bütün aile alerjik.yumurta ve süt alerjisini tetikledi.1 yaşında geçti ama alerjileri.ilk dozu nasılsa yapmıştım artık olan olmuştu o yüzden 2. Dozu da yaptım.rota olmasını göze alamadım.
lingolingo ezgiyc18 cok az atesi yukseldi o kadar biz cok sukur asilardan sonra sknti yasamiyoruz . yinede evde calpol (mor olan) bulundurun atesi 38 i gecerse icirirsiniz sakin onceden icirmeyin ☺️
Ltprknn ezgiyc18 rotarix yaptıracaksanız 2 ve 4. Ayda yaptırılıyor.kendiniz de yapabilirsiniz doktoru da yapabilir.saglik ocağında yapılmaması gerekiyor aslında ama bazıları kabul ediyor.ozel doktorunuz varsa o yapabilir.kendiniz yapacaksanız eczaneden alın ama eve hizli gidin soğuk kalması gerekiyor.agzinin kenarından yavaş yavaş vereceksiniz
emoo Ltprknn ağır bir tablo oluşmadı ozman çok şükğr sadexe ishal vekan mı oldu ne kadar sürdğ acaba çok sordum ama zamanı gelio bizmde ☹️