Selam hanımlar 👋dün birisi burda labial füzyon (vajinal yapışıklık) ile ilgili post açmıştı tevafuk ya öylesine dikkatimi çekti bilmediğim bir konuydu okuyup geçmiştim : ( 7 aylık kızım var bugün aklıma geldi ve inceledim ya sanırım kızımda da var elim ayağım titriyor şuan ne yapacagimi sasirmis durumdayim dün ki postu bulamadım bu durumu yaşayan kisilerin görüşlerini öğrenmek isterim kendiliginden geçebiliyor mu yapmam gereken acilen bir dr.götürmek mi olmalı şuan idrar yapmasını engelleyecek kadar degil : (