Merhaba anneler. 20 aylık bir kızım var. Belki bana yardımcı olacak bilen birileri vardır bi umut bir şey paylaşmak istiyorum. Kızım 15 ayını doldurduğunda işe başladım. Esnek çalışma vardı zaten 5 gün iş 9 gün ev şeklinde gidiyordu süreç. Sonra yaz tatili izin vs derken bi iş bi ev şeklinde gittik hep. Son zamanlarda fark ediyorum ki kızım çok durgun üzgün sürekli düşünceli. Sabah anne siye çok ağlamış. Ki bir de bana aşırı aşırı düşkün. Az önce mesela görüntülü aradım kahvaltı masasında öylece duruyor hiç tepki yok. Normalde de çok neşelidir. Annem bakıyor bu arada. Neler yapıyorlar neler yapıyoruz mesela çok üzerine titriyor herkes. Ama son birkaç gündür çok düşünceli çok üzgün içim parçalanıyor. Ne yapacağım bilmiyorum nasıl bir yo izlemeliyim bilmiyorum bu süreci nasıl aşacağız gerçekten çok üzülüyorum 🥺