Arkadaşlar selam bebeğim 7 aylık olmak üzere, doktor tavsiyesi ile 5. Ayda ek gıdaya basladım suan doğu şeyi yiyor. Fakat istiyorum ki eline vereyim gözümün önünde yesin ama boğazına takılır diye çok korkuyorum, yalnız büyütüyorum internetten bir çok ilk yardım videosu da izledim ama cesaret edemiyorum Allah korusun herhangi olumsuz durumda yanımda kimse olmayısı da cesaretimi kırıyor kitlenirim sanırım. Nasıl geçtiniz yapanlar varsa bu postta benide yüreklendirirseniz sevinirim 😍🥳