Bebeğime doğduktan 5 gün sonra hipotoni teşhisi kondu. Bugün 12 günlük 1 haftadır yoğun bakımda yatıyor. Hipotonik bebeği olan, bilgisi olan, duyduğu, tanık olduğu birşey olan varsa bana açıklayabilir mi? Güzel sonuçlanmış hikayelere çok ihtiyacım var 😢