Bebeğim bugün 27 günlük oldu. Bir kaç gündür uykusunda resmen bildiğiniz inliyor kendini öyle kasıyor ki kıpkırmızı oluyo ayaklarını karnına çekip bütün gücüyle ıkınıyo resmen. Sadece anne sütü veriyorum günde bir kaç defa kakasını da yapıyo ama kakasını yaparken sanırım cok acı çekiyo. Kaka yaptıktan sonra da rahat bir şekilde uyuyo bazen elimin altında karnı guruldar gibi sesler geliyo belli ki gaz sancımız var. Cok tecrübesizim ilk bebeğim. Benim yediklerim mi dokunuyor bilmiyorum. Doktorum biogaia verdi onu da düzenli kullanmıyorum sancısı oldukça kullanıyorum. Düzenli mi kullanmam gerekir veya gaz sancısı için ne yapabilirim 😢