aysegul0707 Arkadaşlar merhaba. Bebeğim akciğer ameliyatı oldu 8 Haziran’da ve iki aydır yemek yemiyor. Doktor yüksek proteinli süt verdi sürekli onu içiriyorum. Çok üzülüyorum lütfen yardım edin. Başka ne yapabilirim???