10 aylık olucaz 3 gün sonra ilk kez ateş ile karşılaştık başı 39.5 vücut normal sıvı alımı var su içiyor şuan mama içti paronox s verdim 1 adet şurup düşürmedi kafası yanıyo hiç dişimiz yok burnu da akmıyo grip desem bilemedim napsam geceden beri atesli soğuk kompres limonlu çorap ılık duş yaptırdım şuan hala atesli hasteneye götürsem mi