mombeto Kızlar eşimin kan testi sonucunda HGB hemoglobin yüksek çıktı 17.2. Daha önce başına gelen var mı. Henüz doktora gidemedik çalışıyor vs. İnternette hiç iyi şeyler yazmıyor çok etkilendim ;(