Misipisi35 Hanımlar bebeğime hem meme veriyorum hemde sütümü sagip saklamak istiyorum. Gün içinde sagip sagip biriktirip mi buzluğa atayım yoksa bi seferde kac cc çıkarsa çıksın hemen buzluğa mi atayım.? Bilenler lütfen yardımcı olabilir mi
Badedataman Misipisi35 kaç cc çıkarsa o kadar saklamalısın çünkü ilk sağdığınla ikinci sağdığın süt arasında ısı farkı olacağından doktorlar önermiyor. Poşetlerin üzerlerinede tarih ve saat yazmayı unutma
Misipisi35 Badedataman ilk sagdigimi buzdolabına atsam sonra çıkarıp oda sıcaklığında bıraksam 3 saat sonra sagdigimla birlestirsem yine de olmuyor dimi
Saafie Badedataman Bende şeyi merak ediyorum.. mesela geçen gün süt sağdm buzluğa attım , bugün de sagip buzluğa attım.. çocuğa vereceğim zaman ikisini birlestirsem sıkıntı olur mü acaba?