Deletedmom_36 nursocum ya gercektenmi guzelmi deneme sansim yok mesela bunu soylersem direk getiricek esimin arkadasi o zamanda begenmedim diyelim begenmedim diyemem utanirim diye tereddut ediyorun🙄
nursocum Deletedmom_36 bence çok modern tam genç işi ve günlük 💕 içine sinmezse takmadan değiştirirsin eşinin arkadaşıymış işte
Deletedmom_36 nursocum tesekkue ederim kuzum bakalim onumuzdeki ay insallah alicam ☺️Bu arada hatirliyomusun alyans almistim onuda bozdum😂😂klasik alyansa geri donucem
Deletedmom5455451 Mirac_bbk siz birşeyi yanlış baktınız galiba reşat eltın o kadar tutmaz 4 mü 5 mi çeyrek altın fiyatındaydı onlar
Deletedmom5455451 Ben Atatürk resimli olduğu için kullanışlı bulmuyorum bilekliği ters çevirirsen kullanırsan anca öyle belki takılır namaz kılarken sıkıntı cansız resim içim rahat etmiyor o yüzden birikim amaçlı duruyor 🙂
zarifbirhanim Deletedmom5455451 Ben günlük kullanmıyorum canım. Diğer türlü de altınlar satılıp gidiyor. Hic değilse takı diye elimde kalır diye düşündüm. Diğer tarafını kullanırım zaten diye düşünüyorum.
anakraliceee @zarifbirhanim 80 lira bilekliğini almışlardı bendende canim.kulplu da aldım kulpsuzda aynı fiyat
nursocum Deletedmom_36 canım barışgold var güvenilir heryere yolluyor ınstadan bak güncel modeller var
Deletedmom_36 nursocum kuzum instgram kullanmiyorum ben ☺️ Ama bakarim annemin telefonundan falan modellere begenirsem yaptirabilirim
4yaprakliyonca zarifbirhanim bileklik yaparken altından yapıyorlar o kulpları ama kuyumcudan aldığımız çeyreklerin kulpları altın olmuyor.
zarifbirhanim 4yaprakliyonca İnşallah altındır yoksa dolandirildim diye üzülürüm. 80 lira fark vermiştim dümdüz ip ve kulpa
Deletedmom5455451 zarifbirhanim aynen dediğim de oydu benim opluma takılmışt ben reşat aştın yaltırmıştım çerceveli nasip olırsa tabi gelinime gidecek arada bende takıyorum bozdurmicam inşallah küçük oğluma da. Bu sene yaptırmayı düşünüyorum