zarifbirhanim bende yaptırdım 80 lira fark verdim geçen ay..sordum nedrn bu kadar fazla dedim abla diğer kulpta altın dedi sahte takılı olursa kararır dddi ..bende bozduruken nasıl olacak dedim altın olduğu için çeyrekren farklı alırlar dedi ne kadar doğru bilmiyorum ama böyle dedi