ikizlerinannesi2985 Mom525 ben de bir daha biberon ucu almam gerekirse tomme tippe düşünüyorum, bakalım. İnşallah gerek kalmaz😊
123huma Mom525 ymerhaba bebeğiniz aventtrn sonra yadırgamadımı farklı bir biberonu bende pahalı olduğu için değiştirmek istiyorum
RiverandSun gizemhifanur benim kızım 3 ay 21 günlük şimdi ben tek delikli mi devam edeyim. 6 aya kadar?
gizemhifanur RiverandSun bende avent kullanıyorum 13 aydir bir kişi öyle değil demiş bana ama ben o şekilde devam ettim hem meme hem mama veriyordum 6aya kadar tek delik yaptım
bayankitapkurdu Zynpck0101 kendim açmaya çalıştım pişman oldum resmen delik büyüdü de büyüdü. Yaklaşık 8-9aydn beri 3 delikli kullanıyoruz. Şuan 15 aylık
Mom525 ikizlerinannesi2985 tomme tippe bende kullandım yalnız akıtıyordu dikkat ederek alın 💕 memnun kalamadım malesef
Tugba10-5 ikizlerinannesi2985 Tommy tipe çok sert ucu avent daha yumuşak benim ikizler almadı Tommy tipe yi mecburen aventeee döndük
Mom525 123huma yok yadırgamadı hiç sorun yaşamadık 🙂 ben avent ve tomme tippe aldım öncesinde de yalnız tomme tippe akıtma yapıyordu kullanamadım sonrasında lansinoh aldım akıtma sorunu da yok ucu anne memesine de çok benziyo 💕
Sunlight 123huma merhaba ben de bebeğime aventle başladım bi ara reddetti o yüzden lansinoh aldım ve o kadar memnun kaldım ki size anlatamam. Bi biberon ucu bu kadar mı güzel yumuşak olur bebeğim bayıla bayıla içti bence denemelisiniz😇
Zlm Zynpck0101 çok açarsanız bu sefer fazla gelir bende aynı dertten muzdarribim tommee tippe nin biberonu vardı ona başlık aldım avent in başlıkları çok pahalı idi
SenaSencer Zynpck0101 sorun olmadı yine de biraz yoruluyor en yakın zamanda ya başlığı olmuyorsa biberonu değiştirmeliyim
Hazellkrnz Zynpck0101 valla bende uç değiştirdim sürekli ama yetmedi yinede ter içinde kalıyor kızım 2 yaşında ben makasla çok az aldım ucundan şuan daha rahat kullanıyor kızım
123huma Sunlight biz meme ağırlıklı ama mamada içiyoruz meme reddi yapar korkusuyla değiştirmektenkırkuyorum ama başlıklar çok pahalı lansinohu araştıracağım çok teşekkür ederim
Sunlight 123huma bende öyleydim sadece ilk 2 ay günde bir mama kullandık o dönemde kullandım biberonu da🤗 red yapmadı bizde şükür şuan 13 aylık hala emiyor beni mama almıyor
ikizlerinannesi2985 Tugba10-5 hadi yaa.. inşallah değiştirmeme gerek kalmaz yaa.. teşekkür ederim bilgilendirme için
Tugba10-5 ikizlerinannesi2985 inşallah sert uçlu olduğu için çekemedi benimkiler olduğu gibi duruyor birde bende üstüne büyük boylarından aldım elimde patladı değişim yapmıyorlarmış e bebekte bende bilmiyordum :(