Akbasmehtap Valla ben hiç geçmeyecek diye düşünüyordum, bi ara hepten umudumu kesmiştim 😃 3 aydan sonra azalmaya başladı 3 ay 20 günlükken tamamen bitti diyebilirim :) Çok çektik biz gazdan denemediğim gaz ilacı kalmadı. Sonra bıraktım gaz damlalarını zaten hiçbir etkisini göremediğim için. Çok şükür bu günümüze ☺️