Merhabalar ikeanin antilop mama sandalyesinden aldım ama sanki bebeğimin ayakları boşlukta durunca rahat edemiyormus gibi hissediyorum. İnternette bir aparat var ama 110 lira gereksiz pahalı. Kendi yontemiyle çözüm bulan var mı yada fikri olan. Nasıl bir ayak desteği koyabilirim oraya