Kızlar ben Önlisans gıda teknolojisi mezunuyum bizim bölümden sadece Türkiye genelinde 5-10 kişi alım yapılıyor. Yıllardır bu böyle. Şimdi ben 2022 kpss ye hazırlanıyorum tekrardan ama kendi bölümüm hariç, ortaöğretimden girme şansım varmı? Yada ortaöğretimden memurluk tercihi yapabilir miyim?