bağ meselsi ise şu şekilde, bebek aslında emerken bağı memeyle kuruyor, yani nasıl biz biberon verirken seviniyor, orda da memeye seviniyor anneye değil, anneyle kurduğu bağ onla oynadığında, konuştuğunda, güldüğünde gelişir, ben annnemi hiiiiç emmemişim ve benim kadar annesiyle yakın olan tek arkadaşım yok hepsi de emmiş, ee emzirip kenara bırakan da ana, biberonla verip dünyasını bebeği yapan da ana..