30undabiranne Selam biz yeni 3 aylık olduk ama prematüreyiz aslında 2 aylık falanız 🥰 merak ettim 3 aylık bebişlerinizin Boyu, kilosu, uykusu, yapabildikleri 🐣 bir önceki aya göre ne gibi farklılıklar var 📌
Balteknem 30undabiranne kafalarini kaldiriyorlar ve kalmak istoyorlar kendilerini cok az one kaldiriyorlar anneyi veya baskasini gordugunde guluyorlar ve oyuncak tutuyorlar uyku duzeni degisebiliyor kisiden kisiye konusmayi com seviyorlar agu vs bagurmaya ciglik atmayi yuzustu yatirdigimda ayaklarindan ittirdimde ileri kendisini atabiliyor doktor tavisyesu aklima gelenler
Ozge8_ Gülmeleri daha çok artıyor ses nerden geliyorsa oraya yöneliyorlar yattıkları yerden kafalarını kandırıyorlar
Balteknem 30undabiranne benim bu ikinci inanin bende sasiriyorum kizim boyle degildi diyorum oglumun gelisimi degisik
30undabiranne Balteknem 🥰 her bebeğin gelişimi farklı sanırım illa standart bir kalıba sokmamak gerekiyor
Erdmalprshn Biz de 3 ay 7 günlüğüz. Artık sesli gülüyoruz kucağımda kafasıyla sırtını öne doğru götürüyor. Yatırdığımda kafasını kaldırıyor. Oyuncak verdiğimde kısa süreli tutuyor. Dönencesine ellerini uzatıp tutmaya çalısıyor tuttuğu her şeyi ağzına götürüyor. Bol bol salya akıtıyoruz 😅 poşetle oynamaya bayılıyor ama hep gözetimim altında💁🏻♀️Gündüz uykuları cok kısaldı malesef yarım saat 🤦🏻♀️Beni gördüğü zaman heyecanlanıyor yanından kalktığımda bir süre gözleriyle beni takip ediyor. Başkasının kucağındaysa beni gördüğünde gülüyor hareketleniyor artık beni iyice ayırt edebiliyor canım oğlusum 🌸
Balteknem 30undabiranne standart bir kaliba koyamam zaten cinsiyet farki ve kilo farki ve ilk ikinci farki var birde malum unuttugumuz icin nezaman ne oldugunu bebek bolumunde gunlerinde degisimleriyle birebir gifer sixinkide bixim 3.12 gunluk