Karas bizim kafede yapacağız. Kıyafetini aldım, ayakkabı üzerine isim yazdırdım, süslerini aldım, pasta siparişi kaldı. 1 Eylül de bakalım nasıl olacak. Avrupa yakasında ne taraftasınız, ona göre mekan önerisi yapabilirim. Bu ara kemer garden baya iyi. Doğum gününü organizasyon ile yapacaksanız